Job 83 van 874


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerder - KMO Dossiers


Functie

Deze partner, een vooraanstaand accountantskantoor in Aarschot, gespecialiseerd in dienstverlening aan KMO's en eenmanszaken, zoekt versterking voor hun stabiele team van 20 medewerkers en 3 vennoten. Als gevolg van hun jaarlijkse groei is er een opportuniteit voor een gemotiveerde Dossierbeheerder om bij te dragen aan het succes van het kantoor.



Hoe zal jouw takenpakket eruit zijn

  • Je zal na een inwerkperiode zelfstandig de volledige opvolging van boekhoudkundige en fiscale dossiers voor KMO's en eenmanszaken verzorgen.

  • Als vertrouwenspersoon en persoonlijk adviseur zal je een cruciale rol spelen in het klantcontact.

  • Je maakt deel uit van een ondersteunend team dat je groei in de functie bevordert.

  • Taken en verantwoordelijkheden omvatten onder andere:

    • Inboeken van aan- en verkoopfacturen en bankafschriften.

    • Opstellen van balansen en BTW-aangiften.

    • Aangifte doen van vennootschapsbelasting en personenbelasting.

    • Opvolgen van voorafbetalingen.

    • Afwerken van de jaarafsluiting.

    • Opstellen van de jaarrekening, tussentijdse resultaten en rapportage aan de klant.

Jouw profiel

Wat wij van jou vragen

  • Je hebt een Bachelor diploma Accountancy-Fiscaliteit, een Master in een bedrijfseconomische richting of een gelijkwaardige kwalificatie.

  • 2 à 5 jaar relevante ervaring in een boekhoud- of accountantskantoor.

  • Zelfstandig kunnen werken met een nauwgezette aanpak.

  • Klantgericht, communicatief vaardig en een teamspeler.

  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden

Aanbod

Wat bieden wij jou

  • Een competitief bruto salaris: €3.000 - €4.000 / maand.

  • Een bedrijfswagen en tankkaart als onderdeel van het pakket.

  • De mogelijkheid om tot 3 dagen in de week van thuis te werken, dit na de inloopperiode.

  • Een 40 uren/week die jou recht geeft op 32 verlofdagen, bovendien zijn deze volledig vrij op te nemen.

  • Een hospitalisatieverzekering die al jouw medische kosten zal dekken.

  • Een groepsverzekering die nog voor een extra spaarcentje zorgt.

  • Een stabiele werkomgeving binnen een snelgroeiend bedrijf.

  • Een transparante en pragmatische bedrijfscultuur.

  • Een dynamisch en collegiaal team dat professionaliteit hoog in het vaandel draagt.

  • Ruimte voor autonomie, initiatief en groeimogelijkheden.

  • Kansen voor voortdurende persoonlijke en professionele ontwikkeling.

  • De mogelijkheid tot het volgen van relevante opleidingen.

  • Flexibiliteit, inclusief de mogelijkheid om vanuit huis te werken.

  • De mogelijkheid om halftijds of op 4/5de basis te werken.

Solliciteren